Olin saanut lapset nukkumaan ja istuin yksin hiljaisessa saunassa. Katselin ikkunasta takapihallemme ja tajusin kuinka onnekas oikeasti olenkaan. En ole vielä edes 30 täyttänyt ja minulla on oma talo, pihassa pottumaa, kasvihuone ja tilaa temmeltää. Minulla on kaksi aivan ihanaa lasta ja rakas mies jota ilman en olisi tätä kaikkea varmasti saanut koskaan.
Olen tehnyt elämässäni tyhmyyksiä mutta lopulta ehkä kuitenkin valinnut oikean tien.

Sain eilen nauttia illasta täysin yksin. Mies on Tampereella ja laitoin lapset jo ajoissa nukkumaan. Lämmitin saunan ja peseydyin kaikessa rauhassa. Join muutaman siiderin ja katsoin kaikki tallentamani poliisisarjat (NCIS, Blue Bloods ja FBI- Criminal minds) joita en ole ehtinyt katsoa. Ei minua paljon mietityttänyt kuinka pitkään valvoin eikä se näytä kovin menoa tänään haittaavan.

Yö oli levoton. Esikoinen heräsi tuon tuosta vessaan ja pikkuneiti yski, kakoi ja vaati maitoa. Luulin että tämä on vain siitepölyjen tuomaa iloa ja refluksin pahentumista mutta eipä taida ollakaan. Esikoinen yskii lähes yhtä paljon kuin pikkuneiti. Meillä on siis jokin tauti!!! No tänään on kyllä niin hyvä päivä ettei tuo kovin lannista. PIkkuneidin korvat erittää aika lailla vaikkua, hän ei niitä valita mutta aloin aamulla epäillä onko ainakin toinen korva tulehtunut. Ehkäpä mie seurailen näiden pyhien yli enkä viitsi lähteä päivystykseen kun ei ole tuon kipeämpi.

Tänään olemme pääsiäisen kunniaksi maalanneet kananmunan kuoria. Mie sain yliannostuksen kananmunaa kun paistoin kaikki sisukset itselleni lounaaksi :D
Pikkuneiti nukahti päikkäreille ilman mitään kommervenkkejä ja mie sain jonkin siivousvimman. On pesty vessasta jopa kaapit.

Eilen minulla oli sellainen olo että olisin voinut haistatella vain kaikille ja pyydellä anteeksi että olen ylipäätään olemassa. Tänään suunta on toinen. Sekopää mikä sekopää.