Mie olen ollut nyt töissä viikon ja kahdeksan päivää.
Tytöt on sopeutunut todella hyvin uuteen elämään ja viihtyvät päiväkodissa erinomaisesti.

Minun töihin menoni on sitten toinen juttu. Tai olen miekin sopeutunut mutta tuntuu että kaikki menee ihan päin pyllyä.
Ensin miunlle annettiin vääriä aikoja koulutuksista, sitten työvuoroista ja nyt kun perjantaina pitäisi tulla palkka ei sitä taida tullakaan!

Mie en niin jaksa tätä!!! Kuun vaihteessa jäi jo osa laskuista maksamatta kun kotihoidontuesta lähtikin verot lisäprosentilla ja olen odottanut kuin kuuta nousevaa tuota palkkapäivää. Nyt on tilit nollilla tai jopa miinuksella ja palkkanauhan mukaan mitään ei makseta. Virhehän tuo on ja varmasti palkkani saan mutta ei se paljon lohduta kun ei voi edes ruokakauppaan mennä. Ja milloin lie se palkka sitten maksetaan kunhan tuo byrokratia helvetti saa kaiken selvitettyä!!!

Mie istun täällä rättiväsyneenä huonosti menneen päivän jälkeen. Tulostin ei toimi, tytöt on ollut kiukkuisia ja tapelleet koko illan ja sitten vielä tämä! Istun täällä ja itken kun en vain osaa enään muuta tehdä!
Miksi yksikään asia ei voi mennä kuten pitäisi?! Miksi juuri minun palkanmaksussani on nyt joku pielessä?!
EN tajua!!! En jaksa tajuta!

Kiitos ja anteeksi!