Tänään tuntuu taas että olen jatkuvasti kiihdyksissä. Täällä sisällä on järkyttävän kuuma (26 astetta) ja ihan mitä vain tekee tulee välittömästi hiki. Yöllä on hiki eikä saa kunnolla nukuttua. Tytöt nukkuu huonosti, isäntä ei anna pikkuneidille aamulääkkeitä ja siinähän on sitten soppa valmiina!!!
Viime yönä ensin esikoinen valvotti minua 03-06 jonka jälkeen pikkuneiti seikkaili pitkin taloa ja huusi maitoa. Esikoinen ponkasi ylös vähän jälkeen seitsemän ja kiitos ihanan mieheni mie sain nukkua puoli kymmeneen.

PIkkuneiti on alkanut työntää sormia kurkkuun. Sitten tietysti kakoo ja meinaa oksentaa. Muutenkin yskii enemmän ja on jostain vielä keksinyt että pöntölle voi mennä "oksentamaan" Työntää siis päänsä lähes pönttöön ja sylkee/yskii.

Tätä kirjoittaessa katselen ikkunasta kun tytöt leikkii pihalla vesilätäköissä ihanassa auringon paisteessa. On ne vain niin ihania!

Tänään pitäisi mennä kaverin tytön synttäreille. Ajatus ahdistaa ihan jo sen takia että joudun menemään vieraiden ihmisten joukkoon. Se ei ole nykyään enään minun vahvin puoleni ja olen kyllä aina jännittänyt kaikkea uutta ja varsinkin jos olen joutunut esiintymään. No kuitenkin! Lisänä haastetta ja paineita tuo tyttöjen allergiat. Tiedän että tarjolla on jotain leivoksia joita esikoinen voi syödä mutta ei ilmeisesti mitään pikkuneidille. Ok pitää ottaa eväät kuten ennenkin. Haaste on vain siinä kuinka välttää ne itkut ja raivarit kun ei saakaan ottaa pöydästä mitään.
Esikoisen on ollut hankala tottua siihen että syömisiä rajoitetaan, onhan hän 4 vuotta saanut syödä mitä haluaa. Kotona tuo vielä menee suht ok. mutta aina sitten juhlissa siitä tulee itkua ja huutoa. Olen monesti sitten väsyneenä antanut periksi ja neiti on syönyt jotain epäsopivaa. Kyllähän se sen tilanteen pelastaa mutta pilaa koko seuraavan viikon.